Blåbärscupcakes

Vissa kvällar är bättre än andra kvällar.
Det finns:

myskvällar
skvallerkvällar
hälsokvällar (hade i alla fall jag när jag var yngre och ville ha en ursäkt att kladda mat i ansiktet på mig och mina kompisar)
filmkvällar
festkvällar
pluggkvällar
kompiskvällar
ensamkvällar

och helt klart sjukt många till, alla har sina egna varianter och versioner.

Min kväll bjöd på mysigt umgänge och melodifestivalstittande, mest för att jag fortfarande hoppas, INNERLIGT, att det snart kanske plötsligt blir lika bra som det brukade vara… Värdinnan för kvällen bjöd på te, popcorn och inte minst hembakade, supergoda blåbärscupcakes!

blåbärscupcakes

Receptet hittar du på hennes blogg som också finns i länklistan, närmare bestämt här.

Kommentera

