Cheesecake brownies

Imorgon har jag tenta. En otroligt komplicerad, svårförståelig fransk grammatiktenta. Därför har jag spenderat min förmiddag med att… baka brownies. Jag är en så dedikerad student…

Men man måste ju ha någonting att muntra upp sig med efter att ha gissat sig igenom ett par sidor franska eller hur? och det år då de här kommer in i bilden!

cheesecake brownies

Ni hittar receptet här. Jag har sett vackrare brownies än mina, men de ska ju ändå tröstätas så jag godkänner dem ändå 😉

innan gräddning

Receptet säger att de ska gräddas i 30 minuter – det är inte ens i närheten av så länge som de faktiskt måste stå inne i ugnen. 45-50 minuter är mer lagom.

Lycka till ❤

Kommentera

