Etthundra going strong!

Tänk, för ett par månader satt jag och grunnade på om det skulle vara någon idé för mig att starta upp en mat- och bakblogg. Jag kände mig alldeles för oerfaren och vardagstrist för att egentligen kunna inspirera någon, och jag är då rakt inte ett proffs på att varken laga, lägga upp eller fotografera mat! Skulle min kärlek till mat och en gnutta äventyrlighet räcka för att få ihop något som andra skulle kunna uppskatta att läsa? Jag visste att mitt behov av att skriva absolut skulle kunna generera inlägg, men skulle de vara värda att läsas? Skulle recepten vara värda att provas? Av andra?

Och nu är jag framme vid inlägg etthundra! Vad fantastiskt det känns att det finns de som delar min passion för vegetarisk mat och nya produkter, att lite bakrecept då och då och ett par recensioner av caféer här och där kan locka en eller två att läsa och reflektera! Mitt mål med Kärlek på tallrik har hela tiden varit att få människor runt om i Sverige att få upp ögonen för smakkombinationer de aldrig provat, eller att prova på vardagliga rätter på nya sätt. Jag är upp över öronen nöjd med hur bloggen har utvecklats, och det är BARA er förtjänst – för om ingen läste skulle jag kanske fortfarande skriva, men halvhjärtat och sporadiskt. Tack, tack, tack för era fina kommentarer; de, och ni, gör mig varm i hjärtat ❤

***

Tyvärr fungerar inte bilduppladdningen just nu, så roligare än så här blir inte detta inlägg. Men så fort det fungerar har jag en hel del mumsigt att dela med mig av, både smaktest och recept.

Ta hand om er!

Kommentera

